یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
سردار گشتاسبی

حوزه/ سردار گشتاسبی گفت: دشمن تلاش دارد با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های خود یأس و ناامیدی را در کشور ما نهادینه سازد و بین ملت و نظام دیوار بی‌اعتمادی بکشد..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، مراسم گرامیداشت سالگرد بازگشت آزادگان به کشور امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان و سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس در سنندج برگزار شد.

سردار گشتاسبی در این مراسم ضمن تبریک این روز بزرگ به ملت ایران، اظهار داشت: امام راحل با شخصیت انقلابی و دینی خویش، مردمانی بزرگ و با ایثار و گذشت تربیت فرمودند و امروز به واسطه امامین انقلاب شاهد شکوه و بزرگی این نظام در جهان هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: از سوی دیگر امروز هر آنچه داریم به برکت خون کسانی است که برای اقتدار و سربلندی این نظام و انقلاب از خود ایثارگری‌های بسیاری نشان دادند.

وی اضافه کرد: عزیزانی همانند شهدا و آزادگان و جانبازان کسانی هستند که برای اقتدار ایران اسلامی از خود مجاهدت‌های بسیاری نشان دادند.

سردار گشتاسبی یادآور شد: امروز انقلاب ما در جهان به‌عنوان یک انقلاب مردمی و دینی شناخته می‌شود و بی‌شک این جایگاه رفیع مرهون و مدیون فرزندان امام راحل می‌باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: فداکاری، جانبازی، اخلاص و شهادت، سند معتبری برای فرزندان امام خمینی(ره) می‌باشد که در راه اعتلای این انقلاب از هر آنچه که داشتند، گذشتند.

وی ابراز کرد: در ۸ سال جنگ تحمیلی در برابر تمام قدرت‌های زورگو ایستادیم و توانستیم که با دستان خالی ولی با ایمان به خداوند بزرگ پیروز شویم و همین امر زمینه‌ای شد که روز به روز اقتدار و قدرت این نظام در جهان بیشتر و شناخته‌تر شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به برخی از توطئه‌های دشمنان علیه ملت جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش دارد با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های خود یأس و ناامیدی را در کشور ما نهادینه سازد و با این کار بین ملت و نظام دیوار بی‌اعتمادی بکشد، ولی بی‌شک هرگز موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha